Zadania i Kompetencje

Do zadań Sekretarza Gminy należy:

  1. Zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działań Urzędu Gminy z obowiązującymi przepisami prawa.

  2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy.

  3. Opracowywanie projektu Statutu Gminy,Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Pracy oraz uaktualnianie ich w miarę potrzeb.

  4. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy.

  5. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy.

  6. Nadzór nad przestrzeganiem terminowości i prawidłowości załatwiania spraw obywateli w Urzędzie.

  7. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz Kierowników jednostek organizacyjnych (akta osobowe)

  8. Gospodarowanie etatami zgodnie z regulaminem organizacyjnym.

  9. Prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami.

  10. Opracowywanie zakresów czynności dla pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych.

  11. Kontrola wewnętrzna pracy Urzędu oraz jednostek organizacyjnych w zakresie prowadzenia spraw kadrowych.

  12. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i regulaminów wewnętrznych Urzędu.

  13. Wydawanie poświadczeń urzędowych.

  14. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych.

  15. Nadzór nad opracowywaniem arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych.

  16. Nadzór nad działalnością placówek oświatowych.

  17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy.


Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:

  1. stanowiskiem pracy d/s administracyjno-organizacyjnych,

  2. stanowiskiem pracy d/s obsługi Rady Gminy i redakcji czasopisma gminnego

  3. pozostałymi stanowiskami pracy w czasie nieobecności Wójta i Z-cy Wójta.


W zakresie zamówień publicznych

  1. Stosowanie przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo o zamówieniach publicznych ( Dz.U.Nr 19,poz. 177 ) w zakresie prowadzonych spraw.

  2. Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w/g treści art. 35 ustawy w zakresie prowadzonych spraw.

  3. Przygotowywanie projektów umów.

  4. Uczestniczenie w posiedzeniach komisji przetargowej.




 

Opublikowane przez: Mikołaj Mizak | Autor: Danuta Gogacz | Data wprowadzenia: 2007-03-26 10:42:37 | Data modyfikacji: 2007-05-10 09:11:18.
Data wprowadzenia: 2007-03-26 10:42:37
Data modyfikacji: 2007-05-10 09:11:18
Autor: Danuta Gogacz
ObowižEzuje od: 2007-04-05
Opublikowane przez: Mikołaj Mizak